kuzeyinannesi- Merhaba kızlar 33+5 haftalığız ama doktor çok dayanmaz dedi serklajlıyım suyum azalmış bu bebiş 2200 doktor 200-300 gram daha alırsa daha iyi olur dedi bu haftada doğum yapıp bebeği sağlıklı olan var mı acaba küveze girse ne kadar kalır
kuzeyinannesi- kuzeyinannesi- ayrıca ciğer geliştirici de oldum bugün doktor her ihtimale karşı yatırdı yarın çıkacağım inşallah magnezyum veriyor
Denizkizi0203 kuzeyinannesi- ben yaptım suyum kalmadı 35+5 kızım 2410 Gr doğdu iki sene önce sezeryan ile kuveze girmedi çok sağlıklı doğdu iki hafta önce ciğer geliştirici yapmıştı doktor..
Emineclk kuzeyinannesi- benım gorumcemin cocuklari ıkız onlarda 33.haftada dogdu ama kuvoze girmediler
Btlklnc kuzeyinannesi- ben daha dogum yapmadım canım . Ama bnm doktorum 37.haftada 1600gr bebek dogurttugunu vee küveze bıle girmedıgını söyledı. Bızim haftamız geriden geldıgı ıcın konusmustuk bunları. Kalbını ferah tut iyi düşün iyi olsun :)
Humzee16 kuzeyinannesi- Rabbim hayırlıca kucağınıza almayı nasip eylesin. Kilosu beklenen gibi olursa bir sıkıntı olmaz gibi ciğer geliştirici de vurulmuşsunuz sonuçta. Magnezyum neden alıyorsunuz acaba?
kuzeyinannesi- Emineclk maşallah inşallah benim oğlumda girmez zaten hamilelikte çok yıprandım korkuyorum
Emineclk kuzeyinannesi- inseAllah canım hepımız hayırlısıla guzel hamılelık gecirip rahatca dogum yapalim Allahın ıznıyle
Nilecegamze Canım ben 3 yıl önce 36. Haftamda 2.280 doğurdum hiç küveze girmedi korkma yeterki sağlıklı olsun 🙏
Merveokan kuzeyinannesi- bende aynı zaman da yaptım canım gece uyurken suyum geldi hastaneye gittim ciğer geliştirici vurdular sabahta hemen sezeryan oldum oğlum 2250 doğdu tabi kilo kaybı oldu 15 gün kuvezde kaldı ama şükür cihaza bağlı değildi sadece dışarı oksijenini almaya uygun değildi kuvezde kaldı sonra 35 hafta olunca verdiler
gazetecianne kuzeyinannesi- ben ikizlerimi 34 te doğurdum tam… 2 kg biri 2200 diğeri doğdu. Ciğer geliştirici 1 hafta öncesinde olmuştum. 7 gün kaldılar küvezde