Eşim iğnemi vuracaktı ama iğnenin tam ucunu sokamayınca iğnenin içindeki sıvı boşa aktı gitti birde su toplat gini oldu ( bir yer yanında üstten su toplar ya o misal ) sonra bende iğneyi çektirdim cubku yanlış vurum olduğu belliydi . Deride su toplar gini olunca ipne kas altında nüfus etmedi gibi oldu
Sonra yeni ipne açtık ve dopru sekılde vurduk
Herhangi birsey olurmu
Yani mantıken suan 06 gibi vurulmuş olmuş gibi geldi bana