Merhaba kızlar, son günlerde idrara sıkışıp tuvalete gidiyordum, ama afedersiniz bir iki damla anca olduğunu görüyordum, sızlama da olunca test verdim bugün enfeksiyon çıktı. 33 haftalığız, erken doğumu tetiklediği için korktum açıkçası. Doktor antibiyotik verdi. Onun dışında yapıp memnun kaldığınız şeyler var mı enfeksiyon için?
Elma sirkeli suyla taharet gibi?