Slakiprtci Kızlar 15 haftalık hamileyim 13 haftalikken gittim söylemedi 1 hafta sonra yine gidicem sizce belli olur mu 4 aylık olmuş oluyo yani
Aselyusra Slakiprtci ben 9+5 de gittim gelişimi 10+3 gözüküyordu. Direk erkek dedi. Öyle ihtimal falan değil pat diye erkek bu da pipisi dedi 😃
Laleozkan_09 Slakiprtci ikili testte doktor söylüyor aslında. Ben 12. Haftamda gittim normal doktorum daha erken aslında dedi ama ikili testteki uzman doktor söylemişti
hulyaakgn34- Devlete mi gidiyorsun canım genelde 12. Haftadan sonra tahminde bulana biliyorlar 100 de 100 olmasada tam net olarak detaylı ultrasonda söylüyorlar
Slakiprtci hulyaakgn34- evet canım devlete gidiyorum cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum ondan dolayı acele ediyorum işte 😂
Slakiprtci anapanda12 bende 15+1 deyim 🥰 bende 1 hafta sonra gidicem inşallah %100 olarak bi netlik söyler çünkü parti yapmayı planlıyorum 🙃
hulyaakgn34- Slakiprtci devlet genelde burda bi kaç kişiden duydum net olmadan erken tahmin yapmıyormuş inşallah tez bi vakitte öğrenirsin beklemesi gerçekten heyecanlı insan öğrenmek istiyor 😊
Slakiprtci Lutfiye20 bende 16 da gidicem ama devlet hastanesi olduğu için pek de güvenemiyorum doğrusu
Slakiprtci hulyaakgn34- evet bide ilk olunca insan günleri iple çekiyor valla sağlıklı olsunda kız erkek asla fark etmez 🥰
Annesininbali_05 hulyaakgn34- evet banada 20. Haftada söylerim dedi nasıl bekliyecem çok heyecanlıyım merak ediyorum hersyein başı saglik tabiki ama insan merak ediyor tahminde bile bulunmuyor devlet hastanesi
Ceyda015 İkili tarama yaparken 13. Haftamda doktor yüzde 90 erkek dedi ben sormadan Haftada başka doktora gittim emin olmamakla beraber kız dedi durdu kıza benzenttim yaa dedi . Başka şehirlerde ama devlet hastanesi ikisi de
Slakiprtci Lutfiye20 bana gel söylerim dedi ama bilmiyorum yanılma ihtimali varsa sıkıntı işte ona göre herşeyi ayarlıcaz çünkü 😏
Ceyda015 Slakiprtci 15. Haftada kız olduğu söylendi bir hafta geçmedi daha bakalım bir dahakine ne söylenecek
Ceyda015 Slakiprtci kız kardeşim 12 . Haftasında erkek denildi 20_22. Hata gibi kız olduğu ortaya çıkmıştı o cinsiyet partisi yaptı ama cinsiyet değişti tabi . Şimdi aynısı benim başıma geldi 13 de erkek denildi 15 te kız bakalım yarın randevum var ne çıkacak