Yagmurrr98 benim ilki 3800 doğdu normal doğumda ikincide 38 haftalıkken tam 4 kilo dendi ilki çok zor olduğu için (5 gün yoğun bakımda kaldı ) ve daha 2 haftam kaldığı için ikinciyi sezaryen oldum normal olabilir 4 üstü normal doğum yapanlar var deneyebilirsiniz açılmaya vs bakılır bende bebek hızlı aliyodu bı kaç doktora gittim farklı hastane vs bebek 4 bucuga yaklasicagi için sezaryen oldum siz de takip edin eğer 4 bucuga yaklaşırsa olmaz zaten