aysecancan Anonimane_150 troid ilacını ben sabah ilk uyandgım 15dkkada içiyorum.demir ilacını da doktorum istediğin saatte iç ama bişeyler yedikten sonra 2 3 saat geçmiş olsun dedi.gece uyumadan önce içiyorum.hem iştahımı çok açmamış oldu.beneğim de gayet saglıklı kilosu haftasına uyumlu.
mucizeeem_ Tiroid ilacını sabah erken kalkıp içiyorum saat 8 gibi uyuyorum daha sonra demir ilacını içiyorum 2 saat sonra kahvaltıyı hazırlayana kadar yarım saat geçiyor zaten doktorum özellikle tiroid ilaçını ilk başta içmemi söyledi bende öyle yapıyorum