Ebru-2121 Kızlar bir haftadır sağ kaburgam ağrıyordu bugün kadın doğuma kontrole gittim sağ böbreğimin şiştiğini söyledi üroloji görsün dedi benim gibi olan var mı çok korkuyorum bişey olur mu? İlerlerse tel takılır falan dedi
2aslan_annesi07 Ebru-2121 kardeşimde de vardı çok ağrı yapıyordu stent ti heralde yanlış hatırlamıyorsam takılabilir dendi ama doktor idare et dedi ağrılı oldu gebeliği ama takılmadı büyümesine bağlı heralde çok geçmiş olsun
Aselinannesi31 Ebru-2121 bende de var canm 23 m haftada öğrendim suan 36 dayim cok sukur idare ediyorum doktorum bol su ic dedi o tarafa yatma dedi bazen asiri ağrı bazen normal cok şükür sona yaklastik
Ebru-2121 2aslan_annesi07 çok teşekkür ederim. Ya bende takmamak istiyorum. Yani acıya dayanırım. Ama takması mecburi mi bilmiyorum. Narkoz verilip takılıyor dedi yani narkoz bebeğe zarar verir bence
2aslan_annesi07 Ebru-2121 yani gebelikte olabiliyo gebelikten sonra geçti zaten mecburi mi bilmiyorum ama acıya ve büyümeye bağlı diye biliyorum kardeşim istemedi dayanicam vs dedi bol su tüketin tuzlu yemeyin bide ağrıyan taraf üstüne yatmayın Allah swt yardimciniz olsun☺️