Kek88 Kızlar 17 haftalik gebeyim kaç gündür bebegimin harektlerini hisstmiyorum yarın kontrolüm var ama ben gitmeye korkuyorum bişey olmuştur diye rica ediyorum dua edin benm icin😔😔
mylittlebabym 17 haftalıkken hissetmemek gayet normal ben 25 ten sonra hissetmiştim mesela. Çok acele edip kendinizi strese sokmayin emin olun çok iyidir bebiş :)