busrablc Kızlar 39+0haftalık hamileyim yarin çatı muayenesi yapilacak. Doktor dışında açılma olduğunu biz nasıl anlayabiliriz, yani bi belirtisi varmı bunun
Aysehatun busrablc hayır canım anlayamazsın ancak doktor el muaynesi ile anlayabilir bu arada bende 39+0 haftalık hamileyim
busrablc Sancim filanda yok ne zaman gelecek bu kız bilmiyorum 😁 sözde kız çocukları erken doğar derler ama alakası yok gibi .
Aysehatun busrablc bizimde öyle ne sancı ne acılma ne nisan bisey yok bekliyoruz hayırlısıyla bakalım aynen kız çocukları erken doğar tezi çürüyor galiba benimde kız 😃