Ftm128 Merhaba ben 23. Haftadayım bugun doktora gittim iki hafta sonra gel şeker yüklemesi yapalım birde alttan muayene dedi o sıra hiç akıl edemedim alttan muayene ne alaka diye 25. 26. Haftalarda alttan muayenemi yapılıyor banamı garip geldi 🙄
Zeynep_61_70 Ftm128 aynen erken demiş bence bir riskin yoksa 36 hafdalik dan itibaren bakıyorlar normalde okadar erken bakmazlar bildiğim kadarıyla ama sana neden öyle demişler. Sancın vs varmı canım belki ondan da demisdir
YagmurAnnesi Ftm128 devlette hiçbir şekilde alttan muayene yapmıyorlar. Doğum zamanı yaklaşmadığı sürece özelde de son zamanlar yapıyorlar diye biliyorum.
busraydnc Ftm128 rahim ağzı kısalığına bakacaktık hiç korkma önlem amaçlı ne güzel düşünmüş bakacak benim doktorumda o haftada bakmak istedi bi zararı yok merak etme elle muayene ile ultrasonla alttan muayene farklı elle muayene açıklık yapıyor alttan muayeneden bişey olmaz
Ftm128 Zeynep_61_70 özeldeki doktorum progestan yazmıştı rahim duvarım kısaymış daha doğrusu benim 29 muş ama 24 olunca riskliymiş bugünde işte devlete gittim herhangi bir sorun yok dedi herşey normal ama aynı zamanda alttan muayene dedi acaba bu kullandığım ilaç yüzündenmi yoksa çok şükür sancım kanamam vs yok
AyFa1608 Ftm128 rahim ağzı uzunluğuna bakacak olablir herhangi bi kısalık var mı normal mi diye. Başka bişey gelmesi aklıma. Herhangi bi tehliken var mıydı daha önce kısalık vs dediler mi hiç
GULMUSTAFA-2011 YagmurAnnesi ben geçen hafta gittim daha 5 +6 ölctu karından görülmedi bebis alttan baktı o zaman gördü devlet hastanesinde
Kanarya YagmurAnnesi ben de özelde takipliyim, bir gece acile devlete gittim direk alttan muayene etmek istedi. Şikayetimi dinlemeden hemde. Müsade etmedim tabi. Özeldeki doktorum ise doğum yapacağım güne kadar vajinal muayene etmiyor.
gmzhrn Ftm128 sıkıntılı durumun yoksa kesinlikle izin verme bebegin suyuna zarar veren bir durum bu. son zamanlarda yapılması daha sagliklk
busraydnc Ftm128 evet vajinal ultrasonla bakıyor rahim ağzından dolayıdır benim 3 kez yapıldı sıkıntı vermiyor bebeğe yine de sen bilirsin ama karından ölçülen rakam ile vajinadan ölçülen uzunluk aynı değil o yüzden vajinal ölçmek istiyorlar daha doğru sonuç için
GULMUSTAFA-2011 Ftm128 evet daha çok küçük bugün 6+6 olduk haftaya salı gidicem inşallah kalp atislari çıkar Allah in izniyle Rabbım isteyen herkese nasip etsin.insallah 🤲
Zeynep_61_70 Ftm128 çoğu kişi etmiyor bendr etmiyorum ha ama çocuğa zararı varmı diye sorarsan zararı yokmuş ama yine de ben şeker yüklemesi yandan değilim
Yaseminturan_ Ftm128 Rahim ağzınıza bakacaktır kısalma vs olabiliyor diye normal yani ,erken önlem her zaman iyidir benim 28+5 de fark edildi 10 gün hastanede yattım vs suan 35+4 oldum şükür hala inanamıyorum:)