Ulvana Kızlar 9 haftalık olduk bel.bacaq ağrısından yatamaz oldum Bide vajina akıntım çok var Sizler nasilsiniz?
Symaaas Ulvana 10+1 olduk bizde kaşık ağrım oluyor 2 yaşında oğlum var aşırı hareketli onunla ilgileniyorum haliyle tempolu geçiyor belim ağrıyor o kadar çok şükür bazen kokulara hassasiyet oluyor kusma vs yok
esnyz14 Ulvana 10+5iz yorgunluk var genelde, ara ara kasık ağrıları, bazen de aşırı baş ağrısı oluyor onun harici çok şükür🙏🏻
Esoo0698 Ulvana 10+3 olduk sürekli uyku uyku ama uyumak imkansız çünkü 2 yaşında kızım var. Ve çok başım dönüyor
tgrlr 10+6 olduk bazen uyku bastırıyor aşırı onun dışında ara ara kaşık sancım var ama başka bir sıkıntım olmadı şükür.. çok hareketsiz kaldığımı düşünüyorum biraz esneme germe hareketleri çalışmaya başlıcam hem doğum için hem rahat bi gebelik için şart ☺️
Ruhsuz 4 saat sonra nasipse 9 haftalık oluyoruz🥰🤲4.haftadan beri mide yanması,öğürtü bugun ilk defa çıkardım 😔Ağızda metal tat ,burnumda ki koku baya keskin ,evimden soğudum ama hamdolsun sonu güzel olacak İnşAllah 🤲🤲❤️
Bahar3521 Ruhsuz aynı şekilde evden midem bulanıyor anneme geldim eve gitmeye korkuyorum evden tiksindim diye 🥹
senaaltinsoy1 Ruhsuz ben böyleyim evde bi koku var gibi sürekli 9+2 yim bende mide bulantısı ara ara oluyo benim ilaç kullanıyorum fayda etti sanirim
Nerfemm 11 haftalığız bizde. Yemek yerken sıkıntı yok ama.yedikten sonra berbat hep hazımsızlık gibi çıkartma isteği yediklerim agzimda cikartiyorum genelde. Ekstra birde kabızlık 😩 ağrı sızı pek yok arada oturdugumda kuyruk sokumumda bi ağrı oluyor o kadar
Diko Bende 9+1 günlügüm sabah kahvaltı gayet güzel ama ogle ve akşam yemeği olunca yemek yerken lokmaları zor yutuyorum ac kalıyor um bu arada çok şükür yogun bulantım yok kasık agrışarım cok fazla sızdede oylemı normalmı bılmıyor um yarın doktora godecegim soracagım bu agrılarım olmasa hamile oldugumu bıle unutuyorum