Kızlar kaşıntılarım sebebiyle daha önce defalarca test yaptırdım. Gebeliğimin başından beri nerdeyse kaşıntılarım var. Karaciğer ve safra sonuçlarım hep temiz çıkıyodu. 35+3 haftalık hamileyim. Bu sefer avuç içlerim ve ayak tabanlarımda kaşınmaya başladı. Karnım kollarım heryerim artk kaşımaktan kabuk bağladı. Bugün tekrar test yaptırdım. Safra testim olması gereken max değer 10 ken 10,36 çıktı. Ursactive diye bi ilacı tedbir amaclı doktorum vermişti kullanıyodum zaten. Doktoruma mail attm ama yarına kadar kendisine ulaşamicam. Aranızda kolestaz değeri yüksek çıkıp normal doğum yapan yada bilgisi olan var mı ? İnternette sezeryan doğum olur ancak falan yazıyor. Doğru mu bu ? Bilenler yazarsa çok sevinirim.