Kızlar dün bat günümdü normalde 2-3 gün önceden karın ağrım başlar ama göğüs hassasiyeti dışında hiçbi belirtim yok bugün ilk idrarla hem kaset test hem erken gebelik testi yaptım ikisi de negatif. Başta negatif görüp sonra pozitife dönen var mı umudumu kesmek istemiyorum 1 yıl oldu artık çift çizgiyi görmek istiyorum 🥺😥