Canankyaisk Kızlar 30 haftalık gebeyim, bu güne kadar genelde dikkat ettim yediklerime yani sağlıklıda beslendim, ama ayda 1,2 kez aşırı tatlı krizlerine giriyorum ve tatlı/çıkolata günü birlik fazla kaçırıyorum, sizce bu çok yanlış mı? 😁😁🌸🌸
Seyma65 Canankyaisk bende öyleyim ve engelleyemiyorum bende yiyorım sonuçta kendime zulm etmenin anlamı yok :)
Canankyaisk Love13 Haftada bir gün kendinize izin verin 🥰 erken haftalarda sürekli yerseniz hızlıca kilo alırsınız bence 🌸