Acemianne0 merhaba arkadaşlar bir şey sormak istiyorum size. 36+3 haftadayız.Belimde yıllardır 3 fıtık var. Bebek büyüdükçe bel ağrım bacak ağrılarım daha da artmaya başladı. Normal doğum esnasında fıtıklara zarar gelebilir diye korkuyorum. Benim gibi fıtığı olup normal doğum yapan var mı? Fikirlerinize ihtiyacım var.
serpil1baby Acemianne0 bel fıtığı olanların normal doğum yapması sakıncalı diye okumuştum en doğru kararı doktorunuz verir bi sorun bence🤔
Elis-im Acemianne0 merhaba bendede var bel fıtığı bir tane 11 hafta benim henüz. Ama normal doğum çok istiyorum bende umarım istediğimiz gibi olur bepimizin😉
Acemianne0 Doktorumla konuştum eğer bacağında uyuşma varsa sorun olur dedi. Sinirlere baskı yaptığı için.öyle bi problemim yok ama bilmiyorum. Çatı muayenesinden sonra karar veririz demişti doktor
Tugba_23 Kardeşim yaptı normal doğum ,2 tane hemde , bel fıtığı da var ama Rabbim kolaylık verdi çok şükür,şu anda iyi .
Aslihanfs 5 adet bel fıtığına sahibim iki tanesi de oldukca ileri seviyede cok güzel bir normal doğum yaptım 3 yıl oldu bi iki haftaya inşallah ikinci normal doğumumu yapıcam 💜 hiç sorun yaşamadım çok şükür