Pnr_KMRC1 Canım ben de Siirtte yaşıyorum ilk gebeliğin buradaki doktorlardan memnun kalmadım hamile kalmadan önce de bir arkadaşın önerisi ile Batmana gitmiştim sonra hamile olduğumu öğrendim buradakilerden memnun kalmayınca oraya gittim emin ol çok memnun kalırsın Yaşam hastanesi Yasemin Afşin doktor bu sene gidiyordu çok talep olduğu için sozlesmesini uzatmislar sekreterleri olsun kendisi olsun çok ilgili telefon numarasını bile verdi ben ne zaman mesaj atsam cevap verir bugün de düştüm hemen aradım buraya gelin dediler o kadar ilgili ve temiz hastane ki istersen bir bak derim çokta hastası var