Kızlar ben oğluma şampuan, pişik kremi, bebe yağı ve vücut losyonu olarak İVA NATURA organic cosmetics almayı düşünüyorum da kullanan yada hakkında bilgi sahibi olan var mı? %97 doğal yazıyor içeriğinde. Trendyol yorumları falan da genel olarak iyi gördüm ama sizlerin tecrübesi var mı sormak istedim..