İyi akşamlar herkese. Bugün sabahtan beri boğazımda kaşıntı yanma öksürük var ve akşamdan beri de kollarım ve sırtım ağrıyor. Henüz doktora gitmedim, herhangi bir ilaç da içmedimç bebek için zararlı olur mu merak ettim bu hastalık fikri olan var mı acaba