M11 Tyh benim de yarın bat canım, karnım ağrıyor sanki adet olacakmış gibi sinirler de hat safha da… Seninde var.miyfi böyle belirtilerin ağrı falan
M11 Tyh inşallah güzel haberler alırız ikimizde ama sen aldın bencede var senin sağlıkla.kucagina al inşallah ♥️
Tyh Samye18 belirti adetle aynıydı gerçekten sadece birkaç kez basım döndü belim ve karnım cok agrıyordu hala da agrıyor adet olucakmısım gibi
mother2 Tyh yok olmaz beni bi bastirdi kiii oluyorum sandim aama daha kucuk ya annesi bisey olmaz insallah