İlk gebelik kimyasal oldu. Çok şükür bu gebeliğim devam ediyor. İkisinde de adetten bir iki gün önce sabah uyanınca vücut uyuşması ve gerilme isteğiyle dolu oluyordum. Evet normalde de sabahları insanlar uyuşuyoruz ama mesela kimyasal olanda kimyasal olup değeri düşmeye başlayınca o uyuşukluk hemen geçmişti.