Esrakyatc Merhabalar arkadaşlar. 14+1 olduk çok şükür ancak Hale'n kolumu kaldırmaya halim olmayacak şekilde halsizim. Hiç bir şey yapmak istemiyorum baş ağrısı çekiyroum. Benim gibi olanlar var mı acaba normal mi Hale'n böyle olması ?
mavi_8 Esrakyatc ben 5 haftalığım ama müthiş bi halsizlik var. Mide bulantısı da var, özellikle sabah bulantısı. Mutfağa girmek istemiyorum. Kaç ay devam edecek bu
Oznurboluzun Esrakyatc 28 haftalik olduk acayip halsizlik var günde 100 kere evi temizlemeye niyetleniyorum kalkıyorum hiç bir iş yapmadan oturuyorum baş ağrısı da oluyor bazen şuan var hatta ekstra uykumda çok nedense 🤤🤤🤤
Cansuercan Esrakyatc ayy yat uyu bol bol sonraadaa bas agrisi olsa iyi bacak bell sırt kasık heryerin agriyo yine uyuyamiyosunnn
skrsln Esrakyatc aslında mide problemi halsiz bırakıyor olabilir canım çünkü o dönem ben de çok kötü olmuştum. Şu an ilk zamanlara göre daha iyiyim ama çok az bi yürüsem nefes nefese kalıyorum çabuk yoruluyorum bunlar var tabi.
skrsln Esrakyatc bir de ocean mummy diye bir takviye vitamin kulanıyorum doktorum önerdi içeriği baya zengin faydası oluyordur belki istersen bi danışabilirsin doktoruna 😊
Esrakyatc skrsln aynen canım aşırı mide sıkıntım da var ne yesem sonra ağrı çekiyorum haftaya doktor randevum var söylediklerini danışacam ona da çok teşekkür ederim 😊
Ysra_glsm Kzlar bende 10 haftalık hamileyim bende'de hergün gecmeyen bi baş agrısı var halsizlikte çok fazla
skrsln Ysra_glsm Vücuttaki kan hacminin artışına bağlı olarak baş ağrısı oluyor bildiğim kadarıyla. Vicks ya da farmasinin bahsettiğim kremi ile masaj çok iyi geliyor bana
Ysra_glsm Denemeye çalışıcam inş benim dinlenmeye fırsatım olmadığı için de zor oluyo çok yaramaz 15 aylık bi kızım olduğu için allah kolaylık versin tüm hamilele're zor bi süreç
Esrakyatc Cansuercan maalesef ki çalışıyorum ve gün içersinde bu durum tüm enerjimi alıyor keşke bol bol uyuyup dinlenmeye vaktim olsa
EceAydn Esrakyatc o haftalarda bende öyleydim baş ağrısından ölebilirim diyodum resmen. Sonra geçti yavaş yavaş. Buz torbası koymuştum biraz. B
Cansuercan Esrakyatc rapor al canim ben capistigim zaman hamile arkadaslarim ise gelmiiolsrdi.neredeysee