Bebek2020 Kızlar o kadar üzgünüm ki bütün belirtileri yaşadım halsizlik mide bulantısı uykusuzluk bugün adet oldum neden olmuyor çok çok üzgünüm benim durumumda olan var mı
sehrengiz_8 Bebek2020 belirtilerin hepsi psikolojik canım beynin senle oyun oynuyor çinkü kendini buna adapteliyorsun aynı yollardan geçtim ben de biliyorum İnşaAllah en kısa sürede olur
Suleglpk_22 Bebek2020 Fazla düşünmeme çalış hayıra yor inşallah Allah hayırlı zaman da nasip eder içini ferah tut başka şeyler düşün 😊
Sevgi56 Bebek2020 bu dediğin belirtiler hamilelik biraz ilerleyince oluyor, adet öncesi için bu belirtiler erken. Stres yapma sal kendini, çok düşünüp kafaya takıncada olmuyor. İnşallah yakın zamanda hamile kalırsın 🌸🙏
Bebek2020 Sevgi56 teşekkür ederim inşallah Allah isteyen herkese nasip eder çevremde herkes hamile olduğu için geç kalmış hissediyorum düşünmemek çok zor
Bebek2020 Merveee_56 Haziran ayında düşük yaptım sonrasında hormonlarimda sıkıntı oldu ama doktor deneyebilirsin demişti olmuyor uzun zamandır işten izin almak sıkıntı olduğu için gidemiyorum da adet olduğum zamanlar hormon testi için 😞
Merveee_56 Bebek2020 canim bende zor hamile kaldım eğer sorucak bir şeyin varsa sor her türlü yardımcı olurum sana
Bebek2020 Merveee_56 merhaba bu yorumunuzu şimdi gördüm ama siz ne önerirsiniz bu hafta adet olunca hormonlarima baktırdım hepsi gayet iyi durumda şuan
Marinedeniz Bebek2020 canim bir gecede iki defa iliski olsun bence bide yattigin yerden yarim saat kalkma tuvalete bir sure gitme
Merveee_56 Bebek2020 canim hamile kaldığım ay eşimle beraber d ve OMEGA 3 kullandık ve ovulasyon testi ile yumurtlama zamanını baktım 2 günde 1 ilişki oldu yumurtlamadan 14 gün sonra test yaptım yumurtlama haftası avakado yedim bebeğin tutunmasina yardımcı oluyor
Bebek2020 Merveee_56 avakoda olayını duymuştum bunu da deneyeceğim inşallah olumlu haberler veririm sizlere ❣️
AsyA_34 Bebek2020 İnan bu yazılanları okuyunca bile kasıklarıma ağrı giyiyor bence tamamen psikolojik canım bende aynısını yaşıyorum Allah bize de nasip etsin ❤️
Tug_34 Ah bende aynı durumdayım ama tamamen psikolojik. Hatta bu yaşıma kadar her ay düzenli olan regl, 4-5 aydır kafama taktığım için sürekli gecikiyor. 5 gün 6 gün, çıldırmamak elde değil
Bebek2020 Tug_34 bu ayki planım kesinlikle bebek düşünerek yapmamak ve asla kendimi takip etmemek ve hayırlısıni beklemek