Nefeslena 37+6 haftalığım şuanda, doktorum suyun geldiği zaman sancında varsa bebeğin hareketlerini takip et dedi. Hazırlanırsın duşunu alacaksan alırsın sakince sonrasında hastaneye gelirsin dedi. Ama evde öyle beş saatte oyalanma dedi🙈 bebeğin hareketlerinde sıkıntı yoksa çok acele etmenede gerek yok ama bebek hareketlerini hissedemezsen vakit kaybetmeden gel dedi bana 😊