Tam aynı hafta aynı günde doğum yaptım 4 gün önce. Sabah yatış yaptık bnm istegimle
Gittiğimde açıklık yok sancı yok suyum gelmemişti hatta Nisan bile gelmemişti. Bu 2. Doğumum. İlki de yine böyle olmuştu. Sabah fitil koydular sonra suni sancı başladılar. Saat 12 buçuk da açıklık 4 cm olmstu. Nst dışında yatmqdim ama hep hareket ettim merdiven indm ciktm çömeldim squat yaptm faydasi oldu açıkçası. İlk dogumumda hiç kalkamamistim sancı zorlamistim bunda daha rahattı şükür. Saat 2 gibi epidural aldm 3.35 de dogum oldu. Size tavsiyem umutsuzluğa kapılmayın. Kendinizi motive edin. Yapabilirsiniz sağlıkla kavuşun inşallah