Summerwine Parlaaa doktorun ve makinesi iyiyse değişmez benimde 12 de yüzde 70 kız demişti 33+2 olduk kızımla🥰
mrv_elvn_ Parlaaa bizim de değişmedi 12 de kız demişti hâlâ kız ultrason cihazının kalitesine bağlı bişey bence bu
Yaren_16 Narinvan evet canım kız dedi 2 doktorda 2 tane doktora gittim 2side aynı şeyi dedi kız dedi ayrıntıda çıktı erkek olduğu eşyaları düzmüştük kız eşyaları sonra gittik erkek eşyası düzdük
bbyyzl 3kuzuAnnesiyim aa doktor da 11. hafta da erkeğe benziyor dedi merakla bekliyorum bilirseniz haber edeceğim kesin teşekkür ederim 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🐣