Leylaates Ayrıntılı ultrasona girdim bugün normalde bugün tam 20 haftalığım ama doktorum 4 gün önden gidiyo dedi bi sıkıntı olurmu yaşayan varmı yani 20+4 dedi bi tedirgin oldum
Denizahsen Leylaates 2 haftaya kadar geriden ya da önden gitmesi sorun olmuyor bizim minikte bir hafta önden gidiyor 🥰
selinsmother Leylaates canım 4 gün bişey değil ki 2 hafta 4 gün önde benimki.İlerde gününe denk geliyor dedi doktor bana
Leylaates Denizahsen araştırdım biraz 3 hafta sonrası sıkıntı oluyomuş öyle yazıyordu şükür aman bişey olmasında😂😍
busranur_19 selinsmother merhaba bir şey sormak istiyorum benimde 2 hafta önden gidiyor düzelme oldu mu sizde benim 30 hastalıkken kafası 32 dedi ama bu haftalarda olur dedi sonradan düzelmez diye korkuyorum
selinsmother busranur_19 merhaba ben 24 haftalıkken 26+4 dedi 🤗 ama ablamda 34 ken 36 demiş 36da gittiğinde 36 demiş sonrada doğumu gerçekleşti yani denk gelmiş oldu