Dorukkusumm evet canım ne yazık ki ciddiyim, 2 saatte bir nst tekrarı ve serum takviyesi ve nidicard ilaç verildi ağrılarımı ve kasılmalarımı azaltmak için ama zor bir geceydi benim için gerçekten çünkü doktorum eğer düzelmezse kalp atışları falan sezeryan alıcam dedi ilk gebeliğim çok kötü oldum ve sağlık çalışanıyım bende farkındayım herşeyin elimden hiçbir şey gelmedi, ama çok şükür kalp atışı düzeldi suyum şuan idare edebilecek gibi herhangi bir su gelişim olmazsa bir sorun yok en azından 34. Haftayı görelim küveze girmesin diye bakıyor doktorum