Merhaba arkadaşlar burun aspiratörü alan var mı hangi marka önerisisiniz ? Ben ilk bebeğimde otribebe nazal burun aspiratörü almıştım serum fizyolojik sıkıp onunla ağzımla çekim yapıyordum ama memnun kalmadım yetersiz geliyordu şimdi otomatikler çıkmış alan kullanan öneren var mı?