Hilalbeby beni devleten üniversite hastanesine sevk ettiler 3 gün içinde randevu almadan git dedi dokrum gittim 20 haftayı geçtiğim için hemen detaylıya aldılar.üsütnden uzak bir sürü şey söylediler çocuğuma 2 hafta oldu uyku yüzü görmiyorum huzurum kalmadı ama bi yandada yaptırmak lazım en azından ona göre tedarikli bi hastanede doğum yapman lazım inşallah güzel şeyler duyarsın 🙏