Senaa25 Kesinlikle doktorunu dinlesin. Bakın benim başıma geldi ve ölümden döndüm inanın. Normal yolla gebe kalabildiğim için fostimon ve gonal f kullandım. Daha ignelere devam ederken e2degerim aşırı yüksekti doktorum değerlendirin dedi ve değerlendirdim , hamile olduğumu öğrendiğim.gun hastaneye yatırıldım. Ohss kolay birşey değil. Beta hormonu arttıkça karnım su topladı, ağzıma bir lokma dahi koyamadim aşırı mide bulantım oldu, en sonunda bilincimi kaybettim ve kürtaj oldum eğer devam ettirseydik gebeliği hayatı tehlikem olmuştu. Ciğerlerime kadar su dolmuştum. Karnından tam 4.5 kg su çıktı. Doktorunu dinlesin acele etmesin , hamilelik isterken kendi canını tehlikeye atmasn. Bu ay olmazsa öbür ay olur ama canına birşey gelirse ki yumurtalıkların8 kaybetme riski de var geri gelmez hiçbir şey.