Kadin doğuma gitmiştim perinatolojiye gitmek istediğimi söylemiştim. Ultrasona baktıktan sonra perinatoloji bölümüne gittim hastane içinde. Oradan randevu istedim uygun olan haftaya vermişlerdi. Telefondan almadım yani randevuyu. Bu dediğimi farklı bir hastaneye gidip yapmıstım çünkü her zaman gittiğim hastanenin randevuları doluydu