Arkadaşlar merhaba. 17 Aralıkta bebeğin kalbi atmadığı için 9 haftalık kürtaj oldum. 12 ocakta ilk reglimi oldum. Reglim bir hafta sürdü. 27 ocakta doktor randevum vardı. Bhcg testi de istemiş doktor. 27 ocakta bhcg sonucum 16 çıkmış. Adet sonrası sadece bir kez korumasız ilişki oldu. Kürtaj sonrası değer daha sıfırlanmamış olabilir mi? Enfeksiyon tedavisine başlayacağım. Şuan hem fiziki olarak hem de psikolojik olarak bebeğe hazır değilim. Kürtaj sonrası adet olup bhcg değeri sıfırlanmayan var mı aramızda?