Tyh Bugün adet günüm olmadım, ovülasyon çift cizgi gibi cıkıyor 4 gündür bilen var mıdır sebebini? Ayrıca aşırı bel ve karın agrısı yaşıyorum basına gelen var mı
Pinar0808 Tyh testinizi paylaşır mısınız çift çıkıyorsa gebe olma ihtimaliniz yüksek gebelik testi yapın
Tyh Pinar0808 SeDAaaaa35 Ayy heyecanlandım ama bilmiyorum test yapmakta istemiyorum korkuyorm biraz, bide bu ay ovulasyon takip ettim ama cift yakalayamamıstım acaba suan yumurtlama mı oluyor bide rahim filmi cekilmiştim ondan olabilir mi acaba
SeDAaaaa35 Ben hamileliğimi öğrendiğim gün merak ettim ovülasyon testi yaptım çift çizgi çıkmıştı gebe olma ihtimaliniz var
Pinar0808 Tyh en alttaki bugünkü ovulasyon testiniz mi baya koyu görünüyor bence bi gebelik testi yapın çıkacak gibi inşallah 🤲
Tyh Pinar0808 evet bugunkü en alttaki bugunde adet günüm ama oldum olucam gibi hissediyorum agrımdan dolayı inşAllah olmuştur🙏
aydangn Bende hamileliğimi böyle öğrendim. Reglye 3 gün kala testim çok koyu çıkmıştı. İnşallah seninde öyledir canım
Pinar0808 Tyh aaa bak çıkmış işte hayırlı uğurlu olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 yarında kan testi ver yaz buraya
Betbet98 Tyh var gibi kuzum kaç dk içinde oluştu 2. Çizgi🥹, kaç aydır gebelik düşünüyordun ovülasyon falan denedin mi?
Pinar0808 Tyh Allah yardımcınız olsun inşallah sende bebişin de sağlıkla gelsin 🤲 kaç aydır istiyordunuz