caglauckaya 33+6 haftalığım bebeğimin kilosu 1800 dedi sizce normal mi bana göre biraz az geldi kilosu 😌
Mysmrt caglauckaya 32+0da 1940 gram çıkmıştı bana normal demişti bence sizinki de normal ufak tefek eksikleri çok önemsemiyor doktorlar 🥰
caglauckaya Mysmrt son zamanlarda çok alıyorlar diyor genellikle bende az mı acaba dedim 😌 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰
Mysmrt caglauckaya evet canım sağlıklı olsunlar da kiloyu doğduktan sonra da alırlar hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰