deletenmom1841 Selam hanımlar 🤷♀️ İkili tarama için hastaneye gittik, 12+2 deyim bugün. Cinsiyetimiz kız görünüyor dedi 🎈💕 Allah izin verirse kızımız olacak 🙏 Var mı yanılma payı ne dersiniz?
skrsln deletenmom1841 12 de kız 13 te erkek dedi canım bir hafta arayla yine yanılma olur mu bilmiyorum😊 ama zaten şu an tahminden öteye gitmez diye uyarmıştı doktorum
Brchkl deletenmom1841 canım inan morelini bozmak istemem ama ben 16.haftaya girdigim halde kız dedi ama bekle yine dedi
deletenmom1841 Ecrinimleyla evet ama yanılan az oluyo gibi geldi bana burdan takip ettiğim kadarıyla öğrenmeseydim keşke 😂🤣
Tuos2306 Bizede 13 haftada erkeğe benziyor demişti erkek bebeğimiz. Kendi doktoruma güvenirim garanticidir30 haftalıgız her kontrolde cinsiyete mutlaka bakar ve erkek der. Çnkü yanılma çok oluyor ki ben bu süreçte farklı sebeplerden dolayı en az 4 5 doktora daha gitmiştim il değişikliği, acil durumlar vs. Hepsi erkek dedi. Yani cinsiyet için biraz beklemenizi ve en azından başka bir doktora daha teyit ettirmenizi öneririm :) Allah tamamına erdirsin sağlıkla :)
Serii Tuos2306 bana bi kere baktı 😁 erkek dedi 17 de şimdi 39 a giricez nerdeyse kız doğarsa çok bozulurum 😁😁😁
deletenmom1841 Tuos2306 bu gittiğim kendi doktorum değildi bi ikili tarama içinde kendi doktoruma gidicem bende canım cuma günü 😂😬🙀
deletenmom1841 Serii hahaha çok tatlısın yaa tabii sağlıklı olsunda ona göre yoğunlaşıyoruz ister istemez isimdir kıyafettir vs 😍😘
Tuos2306 Serii bozulunmayacak şey değil ama :)) ben baya 4 5 doktordada teyit ettirdim ve alışverişi bile yeni yapmaya başladım hep nolur nolmaz diye diye :) etrafımızda duyuyoruz böyle şeyler insan tedrigin oluyor valla:)
Hayriyetunahan Aslinda erken soylemezler de genelde erkek gorunebiliyor erkek ama erken belli olan kizi hic duymadim yanilma ihtimali cok yuksek ben haftasina yakin gittigimde sordum devlette belki yanilirim simdi bisey soylemeyim dedi sonra ozele gittim kiz dedi
deletenmom1841 Hayriyetunahan sağlıklı olsun tabii de ben karmaşık duygulara büründüm 😂😛 erkek isim hazır kıza napcam tek derdim 😬
Hayriyetunahan Farkli doktorlara gittim ben hep kiz dediler ama herkesdiyorki karnin erkek karni gibi diye Allah bilir bi surpriz olabilir
deletenmom1841 Hayriyetunahan o pipilerini saklıyorlarmış kuzum bazıları ara renkler seçmekte fayda var 😬🤷♀️
skrsln deletenmom1841 Allah hayırlı sağlıklı bebek nasip etsin inşallah ama kız dedi ilkinde bir haftada bile öyle alışmışım ki ikincide erkek deyince ağladım halâ da inanamıyorum 😂😂
Tuos2306 deletenmom1841 heh iyi ozaman kendi doktorunda teyit etmiş olur. Ama yinede en az 16. Haftayı bekle sonra bi şok yaşama canısı :))
deletenmom1841 [bilinmeyen] Arzum yaa 🤣😛 çok komik bir çocuk keşke bi izleme fırsatın olaydı benimkini kaçıncı haftada oğlan oldu seninki 🤷♀️🙀
deletenmom1841 Tuos2306 benimde çok alasım var ama bişi alamam daha 3 aylık bi de nolcak belli değil cinsiyeti beni şşırtır bi de sonuç olarak benim çocuğum kesin sürprizlidir 😂😬 güvenemiyorum erkek adı hazır kıza ne isim bulcam ben?🤷♀️