Lokum canım ben Perşembe sezaryen olucak cuma günü gittim agdaya komple ağda yaptırdım bikini biraz acidi ama yinede değer diye düşünüyorum 🙈mis gbi oluyosun kimseden utanmiyosun hastanede falan birde ben zaten lazere gittiğim güzellik merkezine gittim o yüzden çekinmedim çok🙈