tubacadircier Bugün 14+4 günlüğüz geçen hafta daha çok karnım çıkmıştı bu hafta indi normal az bi göbek varmış gibi duruyo sizce normal mi
guzelanne01_ tubacadircier canım ilk haftalarda direk benim karnım şişti regl olmuyoruz çünkü ayva göbek misali oldu sonra indi geri şimdi 18 haftalığım bol giydiğimde hamile olduğum belli olmuyor evde ev haliyle olduğum için evde belli karnım
Kayramomm tubacadircier kişiden kişiye değişiyor o fakat ortalama 18-19. Haftadan sonra belirginleşiyor artık 😊
Gulnar_95 @“tubacadircier” Benim 2ci gebeliğim 18den sonra cikmaya basladi ama anlasilmiyordu simdi 27 haftalik davul gibiyim😁