Ezgikalkan Bozomota 2 embriyo transferi yapildi 4aa ve 3aa benim 2. Transferim bu cumartesi tekrar kan vericem insallah beta guzel yukselir ve saglikli gebelik yasarim
Aysglkck Benim de 6 gün kanama ıle gıttım ve yapılan testte pozitif olduğunu öğrendim 🤲🏻5 gün sanırım 6.günde kan testtın de çıkıyor
Ezgikalkan Bozomota yinede moralini bozma aksi durum cikarsa, benim 2 embriyo koydular belki ikiz ihtimali var ve bundan dolayi yuksek cikmis olabilir.sen yinede gününü bekle derim ama, insan bekleyemiyor hak veriyorum
Ezgikalkan Bozomota 0,50 degil dimi direk 50☺️ o zaman hamilesin cunku bende 39,03 cikti sonra 558 oldu 4 gun sonra yaptim ama