Hewin Kızlar bu durumu yaşayan var mı 6. Haftadan beri belim çok agrıyor düşğk tehlkem var ilaç kullanıyrum ama bebeğin eşi önde ilk defa yaşadım böyle ilk kızımda böyle bir durum yoktu 11 haftalık olduk hala tehlkem var ve bel agrım cok