Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var uzun zamandır özellikle 8.aydan sonra doktor kontrolü ne kadar sıklıkla oluyor bide doktor hangi şekilde doğum yapicagimizi ne zman belirliyor doktoruma sorucam ama 6.ayimdayim daha erken diye sormak istemiyorum?