Umutlabekleyis Ykmurtalıklarıö yeterince gelişmediği icin ertelendi bu durumu yaşayan varmı nolur yazsın
Yarendemir_q Umutlabekleyis ben de yumurta takibi yaptırdım aşılama da martta olacağım ama yumurtalarım neredeyse 23. Gün olgunlaşıyor
Umutlabekleyis mrvsrcn ay gelişti yumurtan o zaman sonradan ben gelişmez diye korkuyorum şuan kacıncı günün nolur sonucunuda buraya yazaana
Umutlabekleyis Yarendemir_q ama ilac gonal f vs kullanınca daha erken olgunlaşır aslında ne bilim cok taktım 2. Aşılamam birincide normal 12.gün aşılama olmuştu
mrvsrcn Umutlabekleyis gelişti kuzum çok şükür ilk femara kullandım olmadı sonra gonal f kullandık 1 hafta sonunda bir yumurtam gelişti çatlatma yapıp aşılama yapıldı cumartesi günü oldum bugun 3.günüm