Arkadaslar merhaba oncelikle 35+4 haftaligim nst de sancilarim ciktigi icin doktorum uc gunluk alttan fitil verdi progestan. Boyle olaniniz varmi? Riskli gunleri geride birakmissin ben sadece onlem amacli veriyorum dedi. Benim size sorum mesela bu fitili kullanip 38 de dogcakken 41 lere kadar bekler mi sorum bu. Cunku normal dogum
Istiyorum ama o kadar 40-41 i de beklemek istemiyorum hani dogum suresini epey uzatirmi tecrubeli anneler kullananlar dogum yapanlar yazarsa cok sevinirim🤎🤎