ruya-s bugün 7+2 yiz 3 gündür kanama düşük riskiyle serviste yatıyordum 3 doktor da alttan bakıp kalp atışlarını duyamadı ve bebeği de göremediler. Böyle bi şey yaşayan var mı arkadaşlar? 22 yaşındayım ilk hamileliğim. teşekkürler
Aynurkrm ruya-s 5+5 im bende vajinal muayene ile kalp atışı duyamadık hala 15 mm kese 2 mm ebmryio var ama yolk düzensiz dedi doktorum ve lekelenmelerim oluyor
Bebegiiimmmm Kalp atışlarını 8. Haftada duyan var ama embriyonun görünmemesinin sebebi boş gebelik olabilir doktor her hangi bir şey söylemedi mi
1garipanne 8 haftalık bebegimi bende kaybettim kalp atısını duyamadık. Ama her gebelik farklı oluyor. Bildigim kadarıyla 8. Haftaya kadar bekliyorlar. Rabbim korktugunuz yere ugratmasım inşallah tez zamanda duyarsınız ve saglıkla kucagınıza alırsınız