yok net bir sebep yokmuş sanırım yapımızdan kaynaklı bizimde elimizde olan bişi olduğunu sanmıyorum.bende sağlıkçıyım yok yoğun çalışıyordum günde 12-13 saat kadar ve hep ayakta,evdede çok aktiftim üçüncü ayımda bütün evi temizledim camlardan perdelere kadar ilk öğrendiğimde hemen işi bıraktım acaba bundanmı oldu diye üzülmüştüm ama sonra tamamen yapısal olduğunu öğrendim.sizde dikkat edin bol bol dinlenin kendinizi yormayın iş güç yapmayın nolur nolmaz 🙏