Zeynep_Asellll Normal doğum dikişleriniz ne zaman tam anlamıyla iyileşti kızlar. Doktorun yazdığı krem harici birşey kullandınız mı? İyice can sıkmaya başladı😣
beyzzsenturkk Zeynep_Asellll 14 günlük olduk rahat oturup kalkabiliyorum artık ama aynada baktıgımda dikişlerimi hala görebiliyorum ister istemez insan tedbirli oturup kalkıyo psikolojikmen😂 hastanenin yazdıgı losyonu kullanıyorum
marnus Zeynep_Asellll kuru tutmanız lazım. Sık sık ped değiştirin. Eşim batikonla pansuman yapmıştı her gün.Kremi kullanmadım. Bu şekilde ödem çok çabuk iyileştim ben
Prenss_annesi42 Zeynep_Asellll Canım benimki de ödemliydi 40 gün sürdü neredeyse düşmesi hep batikon yaptım tuvaletten sonra kuruladım saç kurutma ile sonra da batikon öyle iyileşti
Zeynep_Asellll beyzzsenturkk Canımın açısından oturamıyorum bebişle ilgilenemiyorum doğru düzgün. Emzirirken rahat pozisyon olmadığı için kızıyor memeyi tutmuyor😂
Prenss_annesi42 beyzzsenturkk Aslında oturmaman lazım bana doktor dikişlerin hepsi düşsün öyle otur demişti
beyzzsenturkk Prenss_annesi42 bilmem benim dikişler içerde olduğu için beni pek etkilemiyor yat yat adamın sırtı uyuşuyo