CaglaArtul  Geriye kaldı göğüs pompası,havlu,beşik içine yatak vs çoğu gitti azı kaldı ama al al bitmiyor bebişim haziranda doğucağı için genelde yazlık kıyafetler aldık daha bunun kışlığı da var 😂🌸 bazen stres yapıyorum hiçbişeyi yetiştiremiycez diye 20+1 den selamlar bu arada sizde eksikler nasıl ?
femme CaglaArtul 15+4 cınsıyetımı bellı degıl hıc bısı almadım sayılır ya .ss temmuzda dogumum erkenmıs gıbı hıssedıyorum , bı gecen haftalarda bıme gelen kuvet takımı aldım
havvaana CaglaArtul ben 36yı bitirdim bugün. Alışveriş işine de yaklaşık 27 lerde başladım ve şu an herşey tamam puset hariç ona karar veremedik. Kısacası para olsun sağlık olsun hemen halloluyor sizin şu 20.haftaya kadar yaptığınız şeyleri ben belki 30 32lerde yapmışımdır 😂
Momsy410 CaglaArtul 30 haftaligiz hala bebegimin besigi yok 🥲 daha zamanin cok canim nedir bu telas yetistirirsin
Mysmrt CaglaArtul evet o kadar heyecanlıyım ki sürekli beşiğine bakıyorum içinde yattığını öptüğümü falan deli oldum iyice😂
CaglaArtul Mysmrt bide o mis kokusu ay hemen bende sizin haftalara ışınlanmak istiyorum 😍bide ben çocukları hısırlayarak severim popişine pat pat vura vura kızımı büyüyene kadar öyle de sevemiycem nasıl dayanacam 😂😂
CaglaArtul femme onu bizde aldık indirimli uygun fiyatlı ürünleri kovalıyoruz 😊 e bebekten yazlık bi çok şeyini uygun fiyata aldık 30₺-50₺ arası ara renkler alarak başladık cinsiyet belirtmeyen sizde öyle yapabilirsiniz Allah’ın izniyle hiçbişeycikler olmaz
Mysmrt CaglaArtul ben de öyleyim o yüzden korkuyorum çocuğu severken zarar veririm diye 😂 siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗
CaglaArtul femme ay inşallah öğrenirsiniz bana 12 de kemik yapısına göre kıza benzettim dedi 17 de kız denildi sizin haftanızda iyi inşallah gösterir kendini minik 🌸
CaglaArtul Momsy410 ya ben bi yere giderken yada birileri yanıma gelirkende öyleyim hersey saati saatine yetiscek tam olcak bu huyumdan bazen nefret ediyorum beni çok yoruyor ama can çıkar huy çıkmaz😄😄