Fahriye1937 Merhaba ben herşey yolunda giderse 37.haftaya kadar çalışmak istiyorum, yine de 32.haftam da doktordan herhangi bir rapor almam gerekir mi? Yoksa direk 37.haftam da rapor istesem olur mu?
Mysmrt Fahriye1937 canım 32de çalışabilir raporu alman gerekiyor her türlü. Ben öğretmenim 32 olmadan müdürüm hemen uyardı raporunu al diye
Anneadayi23 Fahriye1937 tam 32 de çağırdı beni doktor sgk izninizi ve ödemelerinizi etkiliyor mutlaka çalışabilir almalısınız. 37ye kadar daha erken izne çıkarsanız da raporu değiştirmeniz ve iş yerinize bildirmeniz gerekir
Mysmrt Fahriye1937 evet tam 32+0da gittim bi arkadaşım 32+3 gibi gitmişti son adet tarihini değiştirip tam 32+0a ayarlamış doktor o şekilde yazmış raporu