Glbhr91 iki saat kendilerini tuzlayıp beklesinler bakalım durabileceklermi, nasıl yanacak canları.. ben dün ayaklarımı 10 dkk tuzlu suda beklettim yanmaya başladı derim.. yazık yavrulara ya. çok şükür bizde öyle şeyler hiç yok. Sedece 40’ı çıkana kadar her gün yıkayalım demişti kayınvalidem bende çocuk hasta olur her gün yıkamayalım dedim hava soğuk olduğu için. Bişey demediler ki diyemezler de ben annesiyim sonuçta. Sende izin verme canım asit sonuçta o tuzda..