Dygu35 gebeliğimin ilk başından beri hep Muhammed Mustafa istiyorduk ama kaynanam onlar sağ olsun Allah’ın peygamberine ismine bile eleştiriyorlar. Dünyada başka isim kalmamış mı diye. İlk erkek torunumuz kayınbabanın ismi konulacakmış ben anlamıyorum böyle bir kanun mu var ya da Kur’an’da mı yazıyor isim hakkı baba’da diye biliyorum. Gerçekten etrafımızda düzgün düşünebilen mantıklı düşünebilen insanlar olsun. Ama nerde