Xsare sizinle ayniyiz, benim bebis 2480 gr dedi, normal dedi 46 cm boyu.. yani ilk oglum 3950 dogdu ama simdiki oyle dogmaz tombis bir bebek beklemiyorum çünkü bu gebeligim skntili geciyor, ilk oglumda herseyi yemistim ama bu gebeligim ilk 4 ay bisi yiyemedim kusmalar kokular falan derken aman yeterki saglikli olsun da beni emsin diyorum, ilk oglumu emziremedim ama bu gebeligimde oglumu emzirmek istiyorum Saglikla gelsin oglusum baska ne isteyim